جزئیات جدید از مرگ تلخ کودک کرمانی 
کد خبر: ۳۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: 2024 September 12    -    ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

جزئیات جدید از مرگ تلخ کودک کرمانی 

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در استان کرمان توضیحاتی درباره گم شدن دختری ۳.۵ ساله و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت ارائه کرد.
 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در استان کرمان توضیحاتی درباره گم شدن دختری ۳.۵ ساله و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت ارائه کرد.
 
مهدی عارف‌نیا اظهار کرد: صبح روز سه‌شنبه در تماسی با جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان، گم شدن یک کودک اعلام شد. خانواده این کودک کشاورز است و برای کارهای کشاورزی به باغ رفته بودند و کودک با دو نفر از هم‌سن‌های خود برای بازی نزدیک رودخانه رفته و آن دو نفر که بزرگتر بودند، به خانه برگشتند و کودک مفقودشده از آنها جدا شده بود.
 
وی ادامه داد: خانواده کودک ساعت ۹ صبح متوجه شد، دخترشان در خانه نیست و بعد از جست‌وجو، با بخشدار رحمت‌آباد تماس گرفتند و اعلام کردند دختربچه‌ای در روستای اکبرآباد ده‌رضا مفقود شده است.
 
رئیس هلال احمر شهرستان ریگان بیان کرد: نیروهای امداد و نجات از جمعیت هلال احمر فهرج، ریگان و نرماشیر به منطقه اعزام شدند و جست‌وجو برای یافتن کودک ۲۴ساعت ادامه داشت. ضمن اینکه بسیج عشایری و مردم منطقه ده‌رضا و چاه ملک و ... برای جست‌وجو همکاری داشتند.
 
وی گفت: برای پیدا کردن این کودک از سه قلاده سگ زنده‌یاب استفاده شد که عصر روز گذشته (چهارشنبه، ۲۰ شهریور ماه) نیروهای امدادی به کمک یکی از اهالی منطقه پیکر بی‌جان او را پیدا کردند.
 
عارف‌نیا اظهار کرد: این کودک حدود ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی داشته و با توجه به گرمای هوا و طوفان در همان روز اول (سه‌شنبه) جان خود را از دست داده است.
 
رئیس هلال احمر ریگان افزود: با توجه به اینکه بیشتر روستاهای این شهرستان در حاشیه بیابان قرار دارند، برای جست‌وجو نیاز به موتورسیکلت و هلی‌شات است و در یک سال اخیر این چندمین فرد گم‌شده بود که به جمعیت هلال احمر اعلام شد و فوت نازنین زهرا، اولین  فوتی در سال ۱۴۰۳ است.

ایسنا

آخرین اخبار